FAQ
Najczęściej zadawane pytania
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie należy złożyć logując się na naszej stronie, lub jako „gość”.
2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Na realizację zamówienia mamy 2-7 dni robocze.
3. Produkty dodane do koszyka w momencie przejścia do finalizacji zamówienia przestały być dostępne. Dlaczego?
Prawdopodobnie produkt, który Cię interesował, cieszył się dużą popularnością. Jeżeli inny klient szybciej zrealizuje swoje zamówienie i dokona płatności , produkty nie będą dostępne dla osoby, która miała je w koszyku. Pamiętaj, że koszyk nie jest rezerwacją.
4. Kiedy mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Promocje związane z darmową dostawą, obowiązują tylko na terenie kraju Polska oraz tylko dla zamówień opłaconych z góry (przedpłaconych) przy kwocie powyżej 250 zł, o ile postanowienia promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.
5. Dlaczego zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia są anulowane automatycznie przez nasz system z powodu braku wpłaty w terminie (na wpłatę czekamy do 4 dni)
6. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Koszt wysyłki zwrotnej, bądź koszty wymiany towaru pokrywa kupujący we własnym zakresie.
Przed dokonaniem zwrotu, kupujący ma obowiązek poinformować sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Po otrzymaniu formularza zwrotu sprzedający ustala sposób wysyłki zwrotu.
Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.
Po otrzymaniu zwrotu, koszty za produkt są przelane natychmiast.
7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.